Pirkkala silloin ennen...

Olemme koonneet tälle sivulle valokuvia ja tarinoita menneestä Pirkkalasta.  Käy katsomassa, miltä asuinalueesi tai kotiseutusi näytti vuosikymmeniä sitten.  Mukavaa aikamatkaa!

Näiden vuonna 2012 parhaiksi kotiseutupoluiksi palkittujen sivujen suunnittelusta on vastannut Pirkkalan polut ja perinteet -työryhmä:

Maija Aalto, Pirjo Jukarainen, Eriikka Magnusson-Vainio, Rauno Pentti, Arja Rinneaho, Timo Koskela sekä keskuudestamme poistuneet, arvostetut kotiseutuhistorian asiantuntijat Jouko Hillukka ja Olavi Horsma-aho.

Sivustoa täydennetään Pirkkala-Seuran hallituksen voimin. Lämmin kiitos kaikille valokuvia ja materiaalia luvovuttaneille!

Vuoden 2012 kotiseutupolun palkinnon vastaanottivat Pirkkala-Seuran puheenjohtaja Hannu Routamaa ja "polkutyöryhmän" edustaja Pirjo Jukarainen. Palkintoa oli jakamassa Suomen kotiseutuliiton silloinen pääsihteeri Lassi Saressalo.