Yritys-/yhdistysjäsenyys

Pirkkala-Seuraan kuuluu myös yritys- ja yhdistysjäseniä – voisiko oma yhteisönnekin olla mukana tukemassa Pirkkalaista kotiseututyötä?

Yhteisöjen tuki on tärkeää Pirkkala-seuran kustantamalle, lähes jokaisessa kodissa luettavalle paikallislehti Pirkkalaiselle.

Tuki mahdollistaa vuosittaiset kannustusstipendit Pirkkalan koululaisille sekä tapahtumien ja retkien järjestämisen. Seura myös kunnostaa ja rakentaa retkeilyreitistöä Pirkkalaan yhteistyössä maanomistajien ja muiden paikallisten toimijoiden kanssa.

Seura ylläpitää kotiseutuarkistoa ja huolehtii pirkkalaisen kuvallisen ja sanallisen perinteen säilyttämisestä.

Liitä yhteisösi mukaan kotiseututyön tukijoihin maksamalla yhteisöjäsenen vuosimaksu alla mainitulle tilille.

Muistathan myös ilmoittaa yhteisösi edustajan yhteystiedot alla olevalla lomakkeella. Näin voimme lähettää teille tietoa kuluneen vuoden toiminnastamme ja seuraavan vuoden jäsenmaksun.

Emme luovuta yhteisönne yhteystietoja tai luovuttamianne henkilötietoja kolmansille osapuolille. Ks.  lisää jäsenrekisterin tietosuojasta.

Lämmin kiitos tuestanne Pirkkala-Seuralle!

Yhteisöjäsenyys 2021: 50

Jäsenmaksutili:  FI58 4503 0010 2827 41