Ilmoittautuminen retkelle

Mukavaa,  että olet lähdössä kanssamme kotiseuturetkelle! Ilmoita nimesi, yhteystietosi ja lähtöpaikkasi alla olevalla lomakkeella. Kerro meille myös, mikäli noudatat erityisruokavaliota tai sinulla on muita erityistoiveita.

Jos ilmoitat itsesi lisäksi muita henkilöitä, täytä heidän tiedoistaan oma lomake. Alle 12-vuotiaat lapset retkeilevät alennettuun hintaan (vuoden 2024 retken osallistumismaksu lapselle on 50,- euroa).

Pirkkala-Seuran jäsenet saavat 10 euron alennuksen retken hinnasta. Jos et ole vielä jäsen, liity hyvään seuraan ja tue työtämme kotiseutumme hyväksi!  Kuluvan vuoden toiminnastamme löydät lisätietoja kotisivujemme kansilehdellä olevasta toimintasuunnitelmasta.

Varaamme paikat ilmoittautumisten saapumisjärjestyksessä. Matkanjohtaja on sinuun yhteydessä ja antaa tarkempia ohjeita.

Nähdään retkellä!

Erityisruokavalio